Hypnotizér

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hypnotizér koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
Za pseudonymem Lars Kepler se skrývají manželé, renomovaní a úspěšní švédští spisovatelé Alexandra Coelho Ahndorilová (1966) a Alexander Ahndoril (1967). Své síly spojili s cílem napsat originální kriminální román, sérii knih, které přinesou nové prvky do do klasické severské detektivní tvorby.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hypnotizér je 297 Kč

Výběr knih autora Lars Kepler

Zobrazit všechny knihy autora Lars Kepler
Výběr knih vydavatele Radioservis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Radioservis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.