Písečný muž, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Písečný muž, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Písečný muž, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Písečný muž, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Písečný muž, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Písečný muž, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
199 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jedné chladné zimní noci se na železničním mostě ve Stockholmu objeví mladý muž. Je vychrtlý, silně podchlazený a má legionářskou nemoc. V nemocnici vyjde najevo šokující fakt: podle registru obyvatel má být mladík již sedm let po smrti. Jak je to možné? Vždyť z jeho vraždy je podezřelý sériový…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Písečný muž, 1. vydání je 213 Kč

Výběr knih autora Lars Kepler

Zobrazit všechny knihy autora Lars Kepler
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.