Hypotyreóza

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hypotyreóza koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
154 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Hypotyreóza koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
213 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hypotyreóza je častým onemocněním (3–5 % populace), jehož včasná diagnostika a léčba vede k úpravě závažné poruchy jednoduchými a dostupnými prostředky. V současné době se diskutuje problematika diagnostiky a léčby subklinických forem, zejména opožděná diagnóza hypotyreózy u žen středního a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hypotyreóza je 183 Kč

Výběr knih autora Václav Zamrazil

Zobrazit všechny knihy autora Václav Zamrazil
Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.