I, Robot

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 591 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

I, Robot koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
591 Kč
Skladem (odeslání ihned)

I, Robot koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
385 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: I, Robot - Asimov Isaac. Isaac Asimov's ROBOT series - from the iconic collection I, ROBOT to four classic novels - contains some of the most influential works in the history of science fiction. Establishing and testing the THREE LAWS OF ROBOTICS, they continue to shape the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy I, Robot je 488 Kč

Výběr knih autora Isaac Asimov

Zobrazit všechny knihy autora Isaac Asimov
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.