Prelude to Foundation, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Prelude to Foundation, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prelude to Foundation, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Není skladem

Krátký popis
WINNER OF THE HUGO AWARD FOR BEST ALL-TIME SERIES The Foundation series is Isaac Asimov's iconic masterpiece. Unfolding against the backdrop of a crumbling Galactic Empire, the story of Hari Seldon's two Foundations is a lasting testament to an extraordinary imagination, one whose unprecedented…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Prelude to Foundation, 1. vydání je 308 Kč

Výběr knih autora Isaac Asimov

Zobrazit všechny knihy autora Isaac Asimov
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.