Identity Unknown

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Identity Unknown koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Identity Unknown koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
650 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Identity Unknown koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Identity Unknown koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
540 Kč
Není skladem

Identity Unknown koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
550 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
THE THRILLING NEW KAY SCARPETTA MYSTERY FROM THE WORLDWIDE BESTSELLER''Iconic. Bold. Brilliant. Identity Unknown is hauntingly original, impossibly clever and devilishly daring. Scalpel-sharp storytelling, trademark twists and characters that feel like family, this series is one of the all-time…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Identity Unknown je 457 Kč

Výběr knih autora Patricia Cornwell

Zobrazit všechny knihy autora Patricia Cornwell
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.