99% Mine

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 181 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

99% Mine koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
181 Kč
Skladem (odeslání ihned)

99% Mine koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
99% Mine koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

99% Mine koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
257 Kč
Skladem (odeslání ihned)

99% Mine koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
289 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Crush (n.): a strong and often short-lived infatuation, particularly for someone beyond your reach . . . Darcy Barrett has undertaken a global survey of men. She's travelled the world, and can categorically say that no one measures up to Tom Valeska, whose only flaw is that he's her twin…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 99% Mine je 245 Kč

Výběr knih autora Thorne Sally

Zobrazit všechny knihy autora Thorne Sally
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.