II.světová válka Holocaust - Důvody, události, fakta, poučení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 136 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

II.světová válka Holocaust - Důvody, události, fakta, poučení koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
136 Kč
Skladem (odeslání ihned)

II.světová válka Holocaust - Důvody, události, fakta, poučení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
135 Kč
Není skladem

II.světová válka Holocaust - Důvody, události, fakta, poučení koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
147 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha "Druhá světová válka a hrůzy holocaustu" je určena pro starší děti a mladistvé, kteří se chtějí seznámit s jedním z nejtemnějších období moderní historie. Publikace přibližuje události spojené s systematickým vyhlazováním Židů a dalších národů, které prováděl nacistický režim během druhé…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy II.světová válka Holocaust - Důvody, události, fakta, poučení je 139 Kč

Výběr knih vydavatele SUN

Zobrazit všechny knihy vydavatele SUN
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.