1000 otázek a odpovědí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu 1000 otázek a odpovědí aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Moje první Encyklopedie. 1000 otázek a odpovědí. Kniha, která vysvětlí skoro vše. Luxusní dětská XL encyklopedie. Theo je velmi zvědavé dítě. Už od malička ho napadají všelijaké záludné otázky : Proč hvězdy ve dne nesvítí? Proč máme husí kůži, když je nám zima? Proč vesmírné lodi mají rakety?…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele SUN

Zobrazit všechny knihy vydavatele SUN
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.