Image a firemní identita

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 119 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Image a firemní identita koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Image a firemní identita koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Image a firemní identita koupíte na Grada
Grada
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Image a firemní identita koupíte na Grada
Grada
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Image a firemní identita koupíte na Grada
Grada
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Image a firemní identita koupíte na Grada
Grada
149 Kč
Není skladem

Image a firemní identita koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Image a firemní identita koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
112 Kč
Není skladem

Image a firemní identita koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
127 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Image a firemní identita je 157 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Jan Binar, Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.