In a World of Lies, I Fell into an Unforgettable Love

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 473 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

In a World of Lies, I Fell into an Unforgettable Love koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
In his second year of high school, Makoto Tsukishima learns he has only twelve months left to live. Just as he decides to give up on confessing his feelings to the girl he likes, however, she invites him to join the film club. Soon, the two grow closer and begin to feel a connection, but time…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Ichijo Misaki , Yui Kajita

Zobrazit všechny knihy autora Ichijo Misaki, Yui Kajita
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.