In Company 3.0: Logistics Student´s Pack

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 565 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

In Company 3.0: Logistics Student´s Pack koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
565 Kč
Skladem (odeslání ihned)

In Company 3.0: Logistics Student´s Pack koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
554 Kč
Není skladem

Krátký popis
In Company 3.0 ESP Logistics can be used by business professionals working in logistics-related roles at different levels of seniority. The course uses the same communicative and people-skills focus as In Company 3.0, and can be used flexibly. It comes with a print Student's Book and access to…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy In Company 3.0: Logistics Student´s Pack je 559 Kč

Výběr knih autora John Allison

Zobrazit všechny knihy autora John Allison
Výběr knih vydavatele MacMillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele MacMillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.