In Quest of History On Czech Statehood and Identity

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 358 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

In Quest of History On Czech Statehood and Identity koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

In Quest of History On Czech Statehood and Identity koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

In Quest of History On Czech Statehood and Identity koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

In Quest of History On Czech Statehood and Identity koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dialog Karla Hvížďaly, novináře-zvědavce z Prahy, s Jiřím Přibáněm, právním filosofem z britského Cardiffu, nad uzlovými body naší historie, ku příležitosti 100. výročí republiky, v širokém teritoriálním i časovém kontextu od 9. do 21. století.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy In Quest of History On Czech Statehood and Identity je 358 Kč

Výběr knih autorů Jiří Přibáň , Karel Hvížďala

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Přibáň, Karel Hvížďala
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.