The Defence of Constitutionalism. The Czech Question in Post-national Europe

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 376 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Defence of Constitutionalism. The Czech Question in Post-national Europe koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Defence of Constitutionalism. The Czech Question in Post-national Europe koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
378 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Defence of Constitutionalism. The Czech Question in Post-national Europe koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Defence of Constitutionalism. The Czech Question in Post-national Europe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
348 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
The Defence of Constitutionalism. The Czech Question in Post-national Europe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
363 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jak může znít v evropsky integrované a globálně provázané společnosti na počátku 21. století ona česká otázka, která po dvě staletí definovala náš politický i sociální vývoj a jejíž součástí vždy bylo i postavení naší země a národa v Evropě?

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Defence of Constitutionalism. The Czech Question in Post-national Europe je 373 Kč

Výběr knih autora Jiří Přibáň

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Přibáň
Výběr knih vydavatele Univerzita Karlova v Praze

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita Karlova v Praze
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.