Inflace

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 156 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Inflace koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
156 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Inflace koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
168 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Inflace koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Inflace - Lambl Adolf. Kniha téměř dobrodružným líčením seznamuje čtenáře se vznikem první inflace na přelomu 17. a 18. století. Stalo se tak ve Francii, kde se v roce 1708 objevil skotský ekonom a dobrodruh John Law. Přesvědčil vládnoucí osobnosti, zavedl papírové bankovky (asignáty…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Inflace je 167 Kč

Výběr knih vydavatele Professional Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Professional Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.