Inspector Morph and the Frog Investigation

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 207 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Inspector Morph and the Frog Investigation koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Inspector Morph and the Frog Investigation koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
219 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Big Cat for Little Wandle Fluency has been developed in collaboration with Wandle Learning Trust and Little Sutton Primary School. It consists of a range of chapter books with increasing word counts across 10 fluency levels aimed at children in Year 2 and 3. Each book builds reading confidence,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Jeanne Willis , Mez Clark

Zobrazit všechny knihy autora Jeanne Willis, Mez Clark
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.