Introduction to Python

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 875 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Introduction to Python koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 875 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The book is written to be accessible and useful to those with no prior experience of Python, but those who are somewhat more adept will also benefit from the more advanced material that comes later in the book. This book is written in such a way that it can also serve as a self-contained…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora David Alfredo Baez Villegas, David Baez-Lopez
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.