Introduction to R for Social Scientists

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 812 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Introduction to R for Social Scientists koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 812 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The authors introduce R via the Tidyverse to social and behavioral scientists. They assume no prior experience with R, the Tidyverse, or computer programming. Primary audience is those serious about learning R for social and behavioral research: advanced undergraduates, graduate students,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Kennedy Ryan , Philip D. Waggoner

Zobrazit všechny knihy autora Kennedy Ryan, Philip D. Waggoner
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.