Introduction to Rocket Science and Space Exploration

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 437 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Introduction to Rocket Science and Space Exploration koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 437 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Introduction to Rocket Science and Space Exploration koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
2 562 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The chapters contained in the title '"Introduction To Rocket Science and Space Exploration'" deal with the Understanding of the Universe, History of rockets, Space missions, Satellites, Principle of rocketry, its design and development, Rocket technology, Solar system, Environment and…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.