Introductory Guide to Qualitative Research in Art Museums

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 094 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Introductory Guide to Qualitative Research in Art Museums koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 094 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Introductory Guide to Qualitative Research in Art Museums koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
4 259 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
An Introductory Guide to Qualitative Research in Art Museums is a practice-based guide that is designed to introduce qualitative research to established and upcoming museum professionals and increase their confidence to conduct this type of research.

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.