Italian Journey

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 441 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Italian Journey koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
441 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
A jewel-like book that evokes unmistakable Italian landscapes and cityscapes. It commits every detail to paper, and the small-scale format emphasises the author's distinctive flair for capturing the relationship between extreme foreground and distance. It explores Italy, from Apennines to…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Royal Academy of Arts

Zobrazit všechny knihy vydavatele Royal Academy of Arts
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.