David Hockney

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 664 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

David Hockney koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
738 Kč
Skladem (odeslání ihned)

David Hockney koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
664 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
David HockneyÂ’s uplifting iPad drawings of the arrival of spring near his house and studio in Normandy, France.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy David Hockney je 701 Kč


Zobrazit všechny knihy autora William Boyd, David Hockney, Edith Devaney
Výběr knih vydavatele Royal Academy of Arts

Zobrazit všechny knihy vydavatele Royal Academy of Arts
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.