Já a můj svět 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 87 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Já a můj svět 3 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
87 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Učebnici a pracovní sešit pro 3. ročník jsme aktualizovali a rozšířili tak, aby očekávané výstupy odpovídaly upravenémuRVP ZV platnému od 1. 9. 2013. Pro ty, kteří mají původní vydání této učebnice, budou rozšiřující strany zdarma ke stažení na našich webových stránkáchwww.nns.cz/blog/prvouka/…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Nová škola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nová škola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.