Já, Mona Lisa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 283 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Já, Mona Lisa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
283 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Já, Mona Lisa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Já, Mona Lisa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Není skladem

Já, Mona Lisa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
328 Kč
Není skladem

Krátký popis
Znáte její tvář, teď uslyšíte její hlas „Zpočátku jsem naslouchala ve tmě. Byla jsem nová, neměla jsem oči a nedokázala jsem rozpoznat noc ode dne. Ale zjistila jsem, že mám ráda hudbu ̶ svěží radostné tóny liry de braccio a flétny ̶ a chraplavé klábosení v ateliéru. Šimrání malířského uhlu.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Já, Mona Lisa je 311 Kč

Výběr knih autora Natasha Solomons

Zobrazit všechny knihy autora Natasha Solomons
Výběr knih vydavatele BETA - Dobrovský

Zobrazit všechny knihy vydavatele BETA - Dobrovský
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.