Ja, Mona Lisa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 401 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ja, Mona Lisa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
401 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Ja, Mona Lisa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ja, Mona Lisa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
500 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ja, Mona Lisa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
457 Kč
Není skladem

Krátký popis
Poznáte môj úsmev, teraz spoznáte môj hlas V dielni Leonarda da Vinci, priam prekypujúcej umelcovými geniálnymi nápadmi a haldami objednávok, kde si podávali kľučku nahnevaní mecenáši, nespokojné múzy, priatelia aj rivali, sa zrodil obraz Mony Lisy. Počas piatich turbulentných storočí, vo víre…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ja, Mona Lisa je 455 Kč

Výběr knih autora Natasha Solomons

Zobrazit všechny knihy autora Natasha Solomons
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.