Jak jsem rodila indiánského syna z kmene Čerokí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 283 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak jsem rodila indiánského syna z kmene Čerokí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
283 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak jsem rodila indiánského syna z kmene Čerokí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak jsem rodila indiánského syna z kmene Čerokí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak jsem rodila indiánského syna z kmene Čerokí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
326 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak jsem rodila indiánského syna z kmene Čerokí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
285 Kč
Není skladem

Krátký popis
Upřímná i trochu fiktivní kniha úspěšné blogerky o životě Češky mezi indiány kmene Čerokí. Něžné a vtipné vyprávění o lidskosti, přátelství, rodině, lásce a přírodě. Protože život má dokonalý smysl pro ironii, stala se česká holka, co se pokoušela v New Yorku prorazit jako malířka, manželkou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak jsem rodila indiánského syna z kmene Čerokí je 303 Kč

Výběr knih autora Danka Štoflová

Zobrazit všechny knihy autora Danka Štoflová
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.