Jak počítají koťata + CD

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak počítají koťata + CD koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak počítají koťata + CD koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak počítají koťata + CD koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
93 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jak počítají koťata + CD koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Knížka známého básníka Jiřího Žáčka a hudebního pedagoga a skladatele Pavla Jurkoviče obsahuje téměř 60 zhudebněných básniček, některých již známých, jiných zcela nových. Písničky jsou provázeny půvabnými ilustracemi Stanislava Dudy. Knihu ocení rodiče a pedagogové dětí předškolního a mladšího…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak počítají koťata + CD je 91 Kč

Výběr knih autorů Jiří Žáček , Pavel Jurkovič

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Žáček, Pavel Jurkovič
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.