Jak přemoci osteoporózu - Silné kosti po celý život

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 208 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak přemoci osteoporózu - Silné kosti po celý život koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak přemoci osteoporózu - Silné kosti po celý život koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jak přemoci osteoporózu - Silné kosti po celý život koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Není skladem

Jak přemoci osteoporózu - Silné kosti po celý život koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak přemoci osteoporózu - Silné kosti po celý život koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
Osteoporóza je onemocnění, které se projevuje řídnutím kostní tkáně. Postihuje především ženy a silně omezuje kvalitu života. Ana Maria Lajusticia Bergasa objasňuje, jak toto "běžné onemocnění" vzniká a co se proti tomu dá dělat. Klíčovou roli hraje kolagen - bílkovina a důležitá součást kostí,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak přemoci osteoporózu - Silné kosti po celý život je 221 Kč

Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.