Jak se dělá film - Cesta za filmovým řemeslem pro malé i velké

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 242 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak se dělá film - Cesta za filmovým řemeslem pro malé i velké koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se dělá film - Cesta za filmovým řemeslem pro malé i velké koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se dělá film - Cesta za filmovým řemeslem pro malé i velké koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se dělá film - Cesta za filmovým řemeslem pro malé i velké koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
282 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jak se dělá film - Cesta za filmovým řemeslem pro malé i velké koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
236 Kč
Není skladem

Krátký popis
Každý ví, co je to film. Ale jen málokdo si dokáže dopodrobna představit, kolik lidí a jak dlouhou dobu běžný celovečerní film pomáhá natočit a představit divákům. Víte třeba, co jsou to brunclíci, proč se píše tolik verzí scénáře a co přesně dělá paní, které se říká skriptka? Které triky v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak se dělá film - Cesta za filmovým řemeslem pro malé i velké je 259 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Beránek, Tereza Dvořáková
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.