Jak se vyznat v sexuální identitě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 259 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak se vyznat v sexuální identitě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Jak se vyznat v sexuální identitě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se vyznat v sexuální identitě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Marka Yarhouse je vítaným průvodcem pro doprovázení mladých věřících, kteří řeší, jak naložit se svou odlišnou sexuální orientací. Autor je předním křesťanským odborníkem na sexualitu, rodinnou terapii a problematiku LGBT+ v kontextu života věřících lidí. Východiskem knihy je Yarhouseova…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak se vyznat v sexuální identitě je 267 Kč

Výběr knih autora Mark A. Yarhouse

Zobrazit všechny knihy autora Mark A. Yarhouse
Výběr knih vydavatele Návrat domů

Zobrazit všechny knihy vydavatele Návrat domů
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.