Jak žít v matrixu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 343 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak žít v matrixu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Jak žít v matrixu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
417 Kč
Není skladem

Jak žít v matrixu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
456 Kč
Není skladem

Jak žít v matrixu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak žít v matrixu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak žít v matrixu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
441 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

Kniha Jak ven z matrixu vzbudila velký zájem, a proto autorka vydává pokračování této knihy. Vše v tomto světě je odrazem nás samých. Jak se zbavit svých stínů, abych mohli vstoupit do klidu a v životě se nám dařilo? To a mnohem více se dozvíte z této knihy. Již se připravuje další…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak žít v matrixu je 411 Kč

Výběr knih autora Zdenka Blechová

Zobrazit všechny knihy autora Zdenka Blechová
Výběr knih vydavatele Zdenka Blechová

Zobrazit všechny knihy vydavatele Zdenka Blechová
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.