Jako hvězdy v temné noci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 303 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jako hvězdy v temné noci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Jako hvězdy v temné noci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Není skladem

Jako hvězdy v temné noci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
360 Kč
Není skladem

Krátký popis
Alice Wrightová doufala, že sňatkem s pohledným Američanem Bennettem Van Clevem unikne sešněrovanému životu v Anglii. Jenže ani její manželství, ani život v zapadlém koutě Kentucky se nevyvíjí tak, jak si představovala. Nadšeně tedy uvítá možnost zapojit se jako dobrovolnice do projektu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jako hvězdy v temné noci je 330 Kč

Výběr knih autora Jojo Moyes

Zobrazit všechny knihy autora Jojo Moyes
Výběr knih vydavatele Témbr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Témbr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.