The Giver of Stars : Fall in love with the enchanting Sunday Times bestseller from the author of Me Before You

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Giver of Stars : Fall in love with the enchanting Sunday Times bestseller from the author of Me Before You koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Giver of Stars : Fall in love with the enchanting Sunday Times bestseller from the author of Me Before You koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
The Giver of Stars : Fall in love with the enchanting Sunday Times bestseller from the author of Me Before You koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Není skladem

The Giver of Stars : Fall in love with the enchanting Sunday Times bestseller from the author of Me Before You koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
266 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Beletrie od společnosti Penguin Books.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Giver of Stars : Fall in love with the enchanting Sunday Times bestseller from the author of Me Before You je 248 Kč

Výběr knih autora Jojo Moyes

Zobrazit všechny knihy autora Jojo Moyes
Výběr knih vydavatele Penguin Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.