Jan Fridrich z Valdštejna

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 256 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jan Fridrich z Valdštejna koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
256 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jan Fridrich z Valdštejna koupíte na Albatros
Albatros
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jan Fridrich z Valdštejna koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jan Fridrich z Valdštejna koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Není skladem

Krátký popis
Arcibiskup Jan Fridrich (Bedřich) z Valdštejna (1642–1694) patří k významným postavám českých dějin 17. století. Ve 2. polovině století představoval právě on nejvyšší autoritu českého duchovenstva – organizoval rekatolizaci, mj. prostřednictvím spolupráce s církevními řády, rekonstrukce farní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jan Fridrich z Valdštejna je 267 Kč

Výběr knih autora Jiří Havlík

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Havlík
Výběr knih vydavatele Vyšehrad

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vyšehrad
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.