Očkování

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Očkování koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
874 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Očkování koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
884 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tři významní lékaři-specialisté - prof. MUDr. Jiří Beran, DrSc., prof. MUDr. Jiří Havlík, DrSc., a prof. MUDr. Vladimír Vonka, DrSc. - připravili mimořádnou publikaci, která na více než 300 stranách mapuje vyčerpávajícím způsobem současné znalosti o problematice vakcinace. Publikace obsahuje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Očkování je 879 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Jiří Beran, Jiří Havlík, Vonka Vladimír
Výběr knih vydavatele Galén

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galén
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.