Japanese Stories for Language Learners

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 473 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Japanese Stories for Language Learners koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
A great story can lead a reader down a rabbit hole of discovery-especially if it's presented in two languages! Beautifully illustrated in a traditional style, Japanese Stories for Language Learners Urashima Taro (Tale of a Fisherman) and Yuki Onna (The Snow Woman) . These are followed by three…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Eriko Sato , Anne McNulty

Zobrazit všechny knihy autora Eriko Sato, Anne McNulty
Výběr knih vydavatele Tuttle Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tuttle Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.