Jar (slovensky)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 252 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jar (slovensky) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jar (slovensky) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Není skladem

Jar (slovensky) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jar (slovensky) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jar (slovensky) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tretí diel Kvarteta ročných období od Ali Smith prináša pohľad na svet uväznený v sieti, rozdelený na hranice a rasy, na tých, ktorí majú právo dôstojne žiť a tých, čo ho nemajú, pokiaľ nepovieme inak. Na svet, v ktorom viac záleží na sledovanosti než na pravde. Richard Lease, úspešný filmový…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jar (slovensky) je 271 Kč

Výběr knih autora Ali Smith

Zobrazit všechny knihy autora Ali Smith
Výběr knih vydavatele Artforum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Artforum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.