Jasnozřivost

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 253 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jasnozřivost koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
253 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jasnozřivost koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jasnozřivost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Není skladem

Krátký popis
Alice Šíma opět na stopě zločinu! Druhý díl detektivní série s geniální šachistkou. V malebné vesničce Kytlice se stala vražda. Místní farmář Ota Švarc byl nalezen mrtvý. Stalo se tak poté, co řekl, že objasní více než šedesát let starý zločin. Alice začne navštěvovat Literární salon Alžběty…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jasnozřivost je 258 Kč

Výběr knih autora Irena Obermannová

Zobrazit všechny knihy autora Irena Obermannová
Výběr knih vydavatele Motto

Zobrazit všechny knihy vydavatele Motto
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.