Jason

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jason koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jason koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Jason koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
282 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jason koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jason koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jason koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Jason koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
588 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The second historical adventure novel in the Blades of Bronze series, retelling the myths of Ancient Greece. Jason and his men must navigate seas filled with enemies and overcome 'sorcery' and schemes designed to cause their downfall.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jason je 311 Kč

Výběr knih autora Mark Knowles

Zobrazit všechny knihy autora Mark Knowles
Výběr knih vydavatele Head of Zeus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Head of Zeus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.