Jeden člověk

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 122 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jeden člověk koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
122 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jeden člověk koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jeden člověk koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
135 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jeden člověk koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
140 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jeden člověk koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Jeden člověk - Štengl Petr. Po delší odmlce přichází autor s novou sbírkou Jeden člověk. Jedná se o sbírku neotřelou, byť by si jistě zasloužila být otřelou, což by svědčilo o tom, že je používaná a to velmi. Můžeme se v ní setkat s příběhy miniaturními, s dvojveršími gigantickými.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jeden člověk je 134 Kč

Výběr knih autora Petr Štengl

Zobrazit všechny knihy autora Petr Štengl
Výběr knih vydavatele Štengl Petr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Štengl Petr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.