Jednou to všechno bude tvoje

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jednou to všechno bude tvoje koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
239 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dnešek je prostě další skvělý den na konci světa. Nikdo neví, kde byl, když kauzální válka začala. Vlastně si nemá kdo vzpomenout,a kdyby ano, nemají si na co vzpomenout; a to celá věc v kostce. Byli jsme bojovníci s časem a zlomili jsme ho. To já jsem zastavil čas. Ukončil jsem boje, napravil…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Adrian Tchaikovsky

Zobrazit všechny knihy autora Adrian Tchaikovsky
Výběr knih vydavatele Planeta9

Zobrazit všechny knihy vydavatele Planeta9
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.