Jeřabiny z Hangzhou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 74 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jeřabiny z Hangzhou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
74 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jeřabiny z Hangzhou koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
81 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jeřabiny z Hangzhou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jeřabiny z Hangzhou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
67 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Jeřabiny z Hangzhou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
86 Kč
Není skladem

Jeřabiny z Hangzhou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
90 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Jeřabiny z Hangzhou - Cimický Jan. Marek Veselý je manažér v úspěšné kulturní agentuře a jeho cesty vedou často do Číny. Méně úspěšný je ve svých partnerských vztazích a my ho potkáváme právě v okamžiku, kdy jeho poslední vztah končí. Snaží se překonat pocit prázdnoty a shodou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jeřabiny z Hangzhou je 108 Kč

Výběr knih autora Jan Cimický

Zobrazit všechny knihy autora Jan Cimický
Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.