Sám proti stresu - Jak se ubránit stresu a udržet rovnováhu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 192 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sám proti stresu - Jak se ubránit stresu a udržet rovnováhu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
192 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sám proti stresu - Jak se ubránit stresu a udržet rovnováhu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sám proti stresu - Jak se ubránit stresu a udržet rovnováhu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

Sám proti stresu - Jak se ubránit stresu a udržet rovnováhu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Každý druhý člověk v této zemi trpí důsledky stresu, neurózy nebo dokonce některou z forem depresí. Třetí doplněné vydání jednoho z největších lékařských odborníků MUDr. Jana Cimického, CSc., úspěšně navazuje na druhé vydání, které bylo před sedmi lety celé rozebráno během několika týdnů. Sám…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sám proti stresu - Jak se ubránit stresu a udržet rovnováhu je 201 Kč

Výběr knih autora Jan Cimický

Zobrazit všechny knihy autora Jan Cimický
Výběr knih vydavatele Bondy

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bondy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.