Ještě to nebalím, vzkazuje babička

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Ještě to nebalím, vzkazuje babička aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Ještě to nebalím, vzkazuje babička. 75 na krku, 25 v hlavě, nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
75 na krku, 25 v hlavě „Život začíná po pětasedmdesátce“ Humorný román o útěku z domova důchodců a nekončící chuti žít potěší zejména fanoušky a fanynky románů Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel nebo Tajný deník Hendrika Groena - 83 1/4 roku. Hlavní hrdinkou je Evie Gallagherová,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Judy Leigh

Zobrazit všechny knihy autora Judy Leigh
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.