Ježek Sonic V poslední minutě (6)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 215 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ježek Sonic V poslední minutě (6) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ježek Sonic V poslední minutě (6) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ježek Sonic V poslední minutě (6) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Skladem (dodání do 14 dnů)

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Ježek Sonic V poslední minutě (6), Autoři : Ian Flynn, Rok vydání : 2025,

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Ian Flynn

Zobrazit všechny knihy autora Ian Flynn
Výběr knih vydavatele Alicanto

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alicanto
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.