Jiří Příhoda 25/25

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 1 189 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jiří Příhoda 25/25 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jiří Příhoda 25/25 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 521 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jiří Příhoda 25/25 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 529 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jiří Příhoda 25/25 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 291 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druhý díl osobité reprezentativní publikace Jiří Příhoda 25|25 představuje autorovy práce z let 2000–2019, které sám pojmenovává „za sochou – před architekturou“. Svou současnou tvorbu Příhoda dělí do tří základních kategorií, na Cely, Příbytky a Místa, které zamýšlí jako místa ke kontemplaci.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jiří Příhoda 25/25 je 1 382 Kč

Výběr knih autora Karel Císař

Zobrazit všechny knihy autora Karel Císař
Výběr knih vydavatele Kant

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kant
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.