abcd - Česká funkcionalistická typografie 1927–1940

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 403 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

abcd - Česká funkcionalistická typografie 1927–1940 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

abcd - Česká funkcionalistická typografie 1927–1940 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

abcd - Česká funkcionalistická typografie 1927–1940 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
405 Kč
Skladem (odeslání ihned)

abcd - Česká funkcionalistická typografie 1927–1940 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace formou fotografické dokumentace a podrobného komentáře zpřístupňuje nejvýznamnější ukázky funkcionalistické typografie ze soukromé sbírky pedagoga UMPRUM Karla Císaře. Autor tím navazuje na podobně koncipované předešlé monografie Zdeňka Primuse či Johna Vloemanse. Oproti nim se však…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy abcd - Česká funkcionalistická typografie 1927–1940 je 392 Kč

Výběr knih autora Karel Císař

Zobrazit všechny knihy autora Karel Císař
Výběr knih vydavatele UMPRUM

Zobrazit všechny knihy vydavatele UMPRUM
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.