Johnny Panic and the Bible of Dreams

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 221 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Johnny Panic and the Bible of Dreams koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Johnny Panic and the Bible of Dreams koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
221 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Johnny Panic and the Bible of Dreams koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Johnny Panic and the Bible of Dreams koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
265 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Johnny Panic and the Bible of Dreams koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
266 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Johnny Panic and the Bible of Dreams koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Krátký popis
Every day from nine to five I sit at my desk facing the door of the office and type up other people's dreams. An office assistant in a hospital pursues a secret vocation.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Johnny Panic and the Bible of Dreams je 249 Kč

Výběr knih autora Sylvia Plath

Zobrazit všechny knihy autora Sylvia Plath
Výběr knih vydavatele Faber And Faber Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Faber And Faber Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.