Knížka o postelích a dvě pohádky navrch

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 165 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Knížka o postelích a dvě pohádky navrch koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
168 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knížka o postelích a dvě pohádky navrch koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knížka o postelích a dvě pohádky navrch koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Knížka o postelích a dvě pohádky navrch koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
147 Kč
Není skladem

Knížka o postelích a dvě pohádky navrch koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
165 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Publikace: Knížka o postelích a dvě pohádky navrch - Plathová Sylvia. Sylvia Plathová (1932 – 1963), americká prozaička a básnířka, je známa českým čtenářům díky románu Pod skleněným zvonem (Argo, 1998) a sbírce Noční tance (Argo, 2002). Nyní Argo přichází se souborem tří kratších dětských…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Knížka o postelích a dvě pohádky navrch je 170 Kč

Výběr knih autora Sylvia Plath

Zobrazit všechny knihy autora Sylvia Plath
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.