Jonáš ve velrybím břiše

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jonáš ve velrybím břiše koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V devadesátých letech otřásla veřejností vražda prominentního psychiatra a nadějného politika Milana Sedláčka. Po několika měsících vyšetřování dostala policie zprávu z Argentiny, že uprchlý vrah Jonáš Kučera zemřel nedaleko Ohňové země při nehodě na lodi. Po téměř třiceti letech však vyjde…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jonáš ve velrybím břiše je 239 Kč

Výběr knih autora Lukáš Zárybnický

Zobrazit všechny knihy autora Lukáš Zárybnický
Výběr knih vydavatele Moba

Zobrazit všechny knihy vydavatele Moba
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.